Відбулися засідання секцій "Родзинки-2025"
- Автор: Луценко Галина
- Прочитано 8 разів
У рамках XXVII Всеукраїнської наукової конференції молодих учених «Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених» – «Родзинка-2025» відбулося засідання секцій "Інформаційні системи та технології. Web дизайн", "Математика. Методика навчання математики. Прикладна математика", "Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології, робототехніка", "Фізика та комп'ютерне моделювання фізичних процесів" і "Методика навчання фізики та інформатики".
Молоді дослідники представили цікаві та актуальні доповіді. Зокрема, обговорювалися питання розробки рекомендаційної системи для фільмів, використання теорії графів у популярних комп’ютерних іграх Genshin Impact та Civilization V, а також проведення аналізу крипторинку за допомогою інструментів технічного аналізу. Крім цього, учасники розглядали рівновеликі фігури та тіла, особливості тетраедра у вписаній та описаній сфері, а також сучасні підходи до розпізнавання рукописного тексту в умовах обмежених розмічених даних. Не менш цікавою є тематика про вплив домену даних на результати глибокого навчання.
Під час засідань обговорювалися питання розробки та використання чат-боту методичних матеріалів кафедри, апробації системи вимірювання, моделювання фазових переходів і конкуренції структур у відкритій 2D-системі, побудови провідного перколяційного кластера в полімерній композитній матриці. Особливу увагу було приділено освітнім ініціативам: створенню інтерактивної лабораторії з фізики, застосуванню цифрових інструментів для організації експрес-контролю знань, розвитку наукового мислення учнів, а також використанню анімації фізичних процесів у Scratch для формування ІК-компетентностей. Також розглядалася специфіка інтеграції наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у курс інформатики для старшокласників.
Засідання відбулися в атмосфері активного обміну ідеями, що ще раз підтвердило високий рівень зацікавленості молодих учених у сучасних ІТ, математичних і педагогічних напрямках досліджень.